Veelgestelde vragen

Omdat we vaak dezelfde vragen per mail krijgen, hebben we deze zogenoemde FAQ pagina gemaakt.

Op deze pagina vind u de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Webshop

Hoe kan ik een vraag, suggestie of klacht aanmelden?

Stuur gewoon een email naar info@acidus.nl en wij zullen u zo spoedig mogelijk verder helpen.

Hoe kan ik met mijn bedrijf klant worden ?

Onder de knop inloggen kunt u, uw bedrijf via registreren makkelijk bij ons aanmelden.

Vul alle gegevens zo goed mogelijk in ! Nadat wij uw gegevens hebben gecontroleerd zullen wij u een email verzenden met uw log in gegevens.

Ik kan de producten niet vinden die ik zoek.

Indien u de juiste producten niet kunt vinden, neem dan contact op met onze verkoop afdeling Tel : 085-2100252 of per email Verkoop@acidus.nl

Annuleren van uw bestelling

Stuur gewoon een email naar info@acidus.nl en vermeld hierbij uw klantnummer en wat u wilt annuleren, indien uw bestelling nog niet verzonden is kijken wij of deze geannuleerd kan worden.

RMA aanvraag

Hoe vraag ik een RMA aan?

Stap 1. Log in

Log in via 'INLOGGEN' (of klik op UW GEGEVENS als u al ingelogd bent) rechts bovenaan op de site.
Klik op ' RMA aanvragen' en selecteer de bestelling en artikelen waar u een RMA voor wilt aanvragen.
Geef tevens onderaan op de geprinte pakbon aan welke artikelen u terug wilt sturen.

Stap 2. Doe de artikelen terug in de doos.

Leg de artikelen die u wilt terugsturen terug in de doos waarin u de bestelling ontvangen hebt.
Vermeld onderaan op de pakbon wat u retour stuurt, door de artikelen aan te vinken. Voeg de pakbon bij in de doos.

Stap 3. Verstuur de artikelen aan acidus b.v. 

Het retour adres is : Isaac Newtonstraat 3 3261MC Oud-beijerland

Stap 4. Wij betalen je terug

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin je tegoed in euros.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we de retour hebben ontvangen en deze verwerkt is. Wordt het bedrag binnen 2 werkdagen op uw Acidus-account geactiveerd.
U kunt er dan voor kiezen om dit tegoed in te zetten voor een nieuwe bestelling, of teruggestort te krijgen op de rekening waarmee u de bestelling betaald hebt.
U ontvangt een e-mail bevestiging zodra de RMA door ons is verwerkt.

Hoe lang duurt het voordat een RMA aanvraag is verwerkt?

Binnen 5 werkdagen zullen we de retour ontvangen. Zodra we deze hebben ontvangen wordt deze binnen enkele dagen verwerkt en ontvangt u een automatische bevestiging e-mail van uw RMA aanvraag.

Binnen welk termijn kan ik één artikel of meerdere terug sturen?

Wanneer u de bestelling hebt ontvangen kunt u de artikelen binnen een termijn van 90 dagen terug sturen mits deze niet gebruikt zijn.

Ik heb iets teruggestuurd. Hoe weet ik wanneer jullie dit hebben ontvangen?

Zodra we de retour, ontvangen en verwerkt hebben ontvangt u van ons een e-mail bevestiging hierover.

Als ik een artikel met korting heb gekocht, kan ik dit dan nog terugsturen?

Ja hoor. U kunt van dit artikel ook het bedrag minus de korting gewoon terug ontvangen. Als u een andere variant wilt ontvangen, bestel deze dan via de site, u plaatst dus gewoon een nieuwe bestelling. Wij zullen het geld terug op uw account plaatsen, u kan dan aangeven of u het in wilt zetten voor een nieuwe bestelling of terug op uw bankrekening wilt hebben.

Onze grote betrokkenheid met de klant en goede service, leveren samen met onze snelle levertijden en scherpe prijzen u een hoop voordeel op. Kortom een bundeling van specialisme om ervoor te zorgen dat uw projecten een groot succes worden.

Neem vandaag nog contact op om uit te vinden hoe wij u kunnen helpen, of meld u direct aan als nieuwe klant.